Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?
O każdym kroku przetwarzania Twojego zamówienia będziemy Cię zawsze informować za pośrednictwem e-maila.
Natychmiast po wysłaniu zamówienia na sklepie internetowym otrzymasz wiadomość o przyjęciu Twojego zamówienia.
Po tym, jak dokładnie zapakujemy Twój towar i przekażemy go firmie kurierskiej, otrzymasz wiadomość o przetworzeniu Twojego zamówienia.
Gdy firma kurierska odbierze Twoją paczkę i wprowadzi ją do doręczenia, zostaniesz o tym poinformowany bezpośrednio zarówno przez e-mail, jak i wiadomość SMS.
Dlatego bardzo ważne jest, aby te dane wprowadzić poprawnie.
Jeśli masz wrażenie, że z przyczyn technicznych wiadomości e-mail o statusie zamówienia nie dotarły, możesz również sprawdzić status w interfejsie administracyjnym.
Jeśli zarejestrowałeś się podczas rejestracji, wystarczy się zalogować i w menu kliknąć na Moje zamówienia.
Po kliknięciu na Moje zamówienia zobaczysz wszystkie zamówienia złożone w sklepie internetowym.
W administracji przy każdym zamówieniu masz także możliwość pobrania faktury czy nawet bezpośredniego śledzenia przesyłki.
Petra LeitmannKolarstwo jest blisko mojego serca od dziecka. Moje hobby połączyłam z pracą i jako redaktorka oraz copywriterka tworzę artykuły o kolarstwie już od 4 lat. Uwielbiam odkrywać nowe miejsca, a najlepiej wychodzi mi to na dwóch kołach :). Preferuję cross-country i gravel. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zamówienia chętnie pomogę na info@veloportal.pl . |