Płatność nie powiodła się. Co robić?
Jeśli płatność się nie powiodła, możesz ponownie opłacić zamówienie poprzez link w wiadomości o otrzymanym zamówieniu, lub możesz zmienić zamówienie na Pobranie.
Link przekieruje Cię do interfejsu, w którym ponownie możesz wybrać metodę płatności, a nawet dostawy.
Teraz wystarczy wybrać żądaną metodę i potwierdzić zamówienie. Wszystkie zmiany zostaną natychmiast odzwierciedlone.
Petra LeitmannKolarstwo jest blisko mojego serca od dziecka. Moje hobby połączyłam z pracą i jako redaktorka oraz copywriterka tworzę artykuły o kolarstwie już od 4 lat. Uwielbiam odkrywać nowe miejsca, a najlepiej wychodzi mi to na dwóch kołach :). Preferuję cross-country i gravel. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zamówienia chętnie pomogę na info@veloportal.pl . |