Opona wewnętrzna Cyklo wykonana jest głównie z gumy butylowej. Butyl to bardzo elastyczny i szczelny kauczuk syntetyczny. Podobnie jak w przypadku gumy zewnętrznej, do przygotowania mieszanki gumowej potrzebne są dodatkowe dodatki. Jakość opony wewnętrznej może się znacznie różnić w zależności od składu opony. Na przykład opony Schwalbe Inner charakteryzują się wyjątkowo wysoką stabilnością powietrzną i elastycznością. Ta wysoka elastyczność pozwala na pokrycie szerokiego zakresu różnych rozmiarów opon zewnętrznych.
Istnieje różnica pomiędzy oponą wewnętrzną produkowaną na gorąco a oponą wewnętrzną autoklawowaną. Wulkanizacja w formie poprawia jednorodność grubości ścianki, zmniejsza wagę i poprawia stabilność powietrza. Z tego powodu w ostatnich latach coraz rzadsze są łatwiejsze w produkcji opony wewnętrzne autoklawowane. Dętki Schwalbe zawsze były produkowane w procesie formowania na gorąco.
Wszystkie dętki wymagają również zaworu, który jest podłączony do dętki podczas wulkanizacji.
Jakość dętki Oprócz jakości surowców, czystość ma kluczowe znaczenie. mieszanka gumowa. Przed prasowaniem surowiec przeciska się przez siedem filtrów pod wysokim ciśnieniem. Wszystkie gumy wewnętrzne są umieszczane w formie i napompowywane w celu wulkanizacji. Tylko to gwarantuje jednolitą grubość ścianek i wysoką stabilność w powietrzu.
Wszystkie wewnętrzne opony wewnętrzne są napompowane i testowane pod kątem stabilności w powietrzu przez 24 godziny. Każda opona wewnętrzna jest następnie dokładnie sprawdzana wzrokowo. Opony wewnętrzne Schwalbe Wewnętrzne są od lat wysoko cenione przez niemieckich sprzedawców rowerów ze względu na ich wysoką niezawodność.
Dzięki dużej elastyczności i jakości opona wewnętrzna pasuje do wielu opon zewnętrznych. Opona wewnętrzna nr 17 współpracuje z oponą zewnętrzną o szerokości 28-47 mm - co jest dużą zaletą podczas przechowywania w sklepie. Jednocześnie jest dowodem jakości duszy.
Wszystkie zawory są niklowane i gwintowane. Rdzeń zaworu można zawsze wymienić. Dętki Schwalbe wyposażone w klasyczny zawór cyklowy można poddawać próbie ciśnieniowej, ponieważ mają rdzeń zaworu pod wysokim ciśnieniem.
Wszystkie dętki Schwalbe Inner nadają się w 100% do recyklingu. Przy produkcji nowych opon wewnętrznych możemy wykorzystać materiał z recyklingu bez utraty jakości. W naszej fabryce opracowaliśmy specjalny proces dewulkanizacji, który przez lata okazał się bardzo skuteczny. Obecnie wszystkie standardowe dętki Schwalbe składają się w 20% ze starych dętek pochodzących z recyklingu.
Bilans energetyczny jest dodatni, biorąc pod uwagę wszystkie drogi dostaw. W porównaniu do produkcji nowego butylu zużywana jest tylko jedna piąta energii.
JAKIE SĄ ZALETY WYŚCIÓŁKI lateksowej?
Wkładki lateksowe są bardziej elastyczne niż tradycyjne wkłady butylowe. Dzięki temu są one trochę łatwiejsze. Ich największą zaletą jest wysoki poziom ochrony przed przebiciem. Niezwykle elastyczny materiał lateksowy jest bardzo trudny do przekłucia.
Wadą jest mniejsza stabilność powietrza. Przed każdą jazdą gumę zewnętrzną i gumę wewnętrzną lateksową należy napompować do odpowiedniego ciśnienia. To wyjaśnia, dlaczego dętki lateksowe nie nadają się do codziennego użytku.
Ponadto dętki lateksowe są bardzo delikatne i wrażliwe na olej, światło słoneczne, ciepło i nierównomierne rozszerzanie. Przy każdej wymianie opony zewnętrznej należy wymieniać oponę wewnętrzną.
Ponieważ te właściwości powodują wiele problemów, w naszej ofercie nie znajdują się opony lateksowe.
Więcej z kategorii
Parametry
Kategorie: | Dętki |
Rozmiar: | 29" |
Styl: | MTB |
Specyfikacja: | FV |
Brak Komentarzy
Brak Komentarzy
Nowy komentarz