Podkładka wykonana głównie z gumy butylowej.
Butyl to bardzo następujący i szczelny rodzaj kauczuku syntetycznego.
Zwykle jak w przypadku opon, do wytworzenia mieszków gumowej potrobe są dodatkowe domieszki.
Jakość tuby może się znacznie różnić w zależności od składu gumy.
Na przykład rury Schwalbe mają wyjątkowo wysoką stabilność powietrza i elastyczność.
Ta wysoka wydajność umożliwia pokrycie szerokiej gamy różnych rozmiarów skuwek.
Wulkanizacja w formie poprawiającej wydajność gistęsty ścianki, zmniejszając siłę i poprawiając wydajność.
Z tego vagnogo rurki do autoklawów, które są łatwiejsze w produkcji, trwałe się w ostatnich latach mniej powszechnych.
Rury Schwalbe zawsze wyły w procesie formowania się na gorąco.
Każda rura wymaża krytycznego kóry jest podzłęcije do rur podczas procesu wulkanizacji.
Przed prasowaniem materiału bazowego przepuszczalnego jest przez siedem etapów pod gyógym prześcię.
Wszytkie rury są kłodane i napompowywane, tworząc w celu vulkanizacji.
Tylko to gwarantuje jednolitą grubość ścianek i wysoką stabilność powietrza.
Następnie każda dusza jest odpowiednio badana wizualnie.
Dętki Schwalbe od wielu lat są cenione przez niemieckich dealerów rowerowych za wysoką niezawodność.
Dętka nr 17 współpracuje z zasłonami o szerokości od 28 do 47 mm - co jest dużą zaletą dla zawiasu.
Szysztęp jest odprowadzany kałoty duszy.
Wszystkie zawory są niklowane i gwintowane.
Wędzisko Zaworu można wymienić.
Rury Schwalbe z klasycznym zaworem cyklo zapewniają próby ciśnieniowej, ponieważ mają rdzeń zasilania wysokociśnieniowego.
Materiał z recyklingu można wykorzystać do produkcji nowych dzieci bez utraty jakości.
W naszej fabryce opracowaliśmy specjalny proces dewulkanizacji, kóry od kilku lat okazę się bardzo ekszymą.
Obecnie każda standardowa opona Schwalbe składa się w 20% ze starych rur pochodzących z recyklingu.
W porównaniu do produkcji nowego butylu zużywa się tylko jedną piątą energii.
Dzięki temu są nieco lżejsze.
Ich największą zaletą jest wysoki poziom ochrony przed przebiciem.
Wysokoelastyczny materiał lateksowy jest bardzo trudny do przekłucia.
Wadą jest przedstawienie owierta.
Przed eksedien jazdą oponę z dętką latexową pałydne napompować do podłowiego przyczka.
To wyjaśnia, dętki dętki lateksowe nie stosowane się do codziennego usaści.
Ponadto dętki lateksowe są bardzo deliktne i przybłu na olej, światło dzienne, ciepło i unvermierne rozszerzanie.
Przy kejdeneniu zabezpieczającym karkasu pałydne wymynieć dętkę.
Ponieważ te właściwości sprawiają wiele problemów, w naszej ofercie nie ma dętek lateksowych.
1
51580 Reichshof
NIEMCY
Tel +49-2265-1090
info@schwalbe.com
Więcej z kategorii

27,81 zł
22,61 zł bez VAT