Chcę zmienić moje zamówienie. Jak to zrobić ?
Jeśli chcesz zmienić jeszcze nie wysłane zamówienie, masz kilka możliwości:
1. Zamówienie złożone z płatnością przy odbiorze.
Jeśli status zamówienia nie został jeszcze zmieniony na przetworzony, a płatność została wybrana przy odbiorze, nadal można usunąć lub dodać produkty, czy zmienić sposób dostawy. Wystarczy poinformować nas o tym na adres info@veloportal.pl.
2. Zamówienie złożone z natychmiastową płatnością (na przykład kartą online).
W tym przypadku najłatwiej będzie stworzyć nowe zamówienie i anulować poprzednie lub stworzyć dwa oddzielne zamówienia. Możesz także skontaktować się z info@veloportal.pl i poprosić o dopłatę do zamówienia na konto, ale w tym przypadku ryzykujesz przedłużeniem czasu dostawy.
3. Podano błędne dane do faktury.
Wystarczy skontaktować się z info@veloportal.pl, a chętnie zmienimy dane do faktury.
Jeśli chcesz wprowadzić zmiany w jeszcze niewysłanym zamówieniu, możesz to zrobić w zależności od wybranej metody płatności.
W przypadku zamówień z płatnością przy odbiorze, zmiany są możliwe do momentu zmiany statusu na przetworzony. W przypadku płatności natychmiastowej najlepszym rozwiązaniem jest anulowanie i złożenie nowego zamówienia.
W razie potrzeby zmiany danych na fakturze, wystarczy skontaktować się z nami pod adresem info@veloportal.pl.
Petra LeitmannKolarstwo jest bliskie mojemu sercu od dziecka. Połączyłam swoje hobby z pracą i jako redaktorka oraz copywriterka tworzę artykuły o kolarstwie już od 4 lat. Uwielbiam odkrywać nowe miejsca, a najlepiej wychodzi mi to na dwóch kołach. Preferuję cross-country i gravel. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zamówienia, chętnie pomogę pod adresem info@veloportal.pl . |