Płatność nie powiodła się. Co robić?
Może się zdarzyć, że przypadkowo lub celowo opuścisz stronę płatności podczas procesu zakupu.
Jeśli płatność nie została pomyślnie zrealizowana za pierwszym razem, możesz rozwiązać tę sytuację, postępując zgodnie z poniższymi krokami:
1. Sprawdź skrzynkę e-mailową związaną z zamówieniem.
Znajdź e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Znajdź e-mail z potwierdzeniem zamówienia i przewiń w dół do podsumowania.
2. Przejdź do linku umożliwiającego modyfikację zamówienia.
W e-mailu kliknij przycisk „Zmiana zamówienia".
Link przeniesie Cię na stronę zmiany zamówienia lub, jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, bezpośrednio do Twojego konta.
Tutaj będziesz mógł ponownie spróbować dokonać płatności kartą bankową lub zmienić metodę płatności, na przykład wybierając płatność za pobraniem.
Jeśli to konieczne, możesz także zmienić metodę dostawy.
Masz pytania?
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub problemy, nie wahaj się z nami skontaktować. Nasz zespół zrobi wszystko, aby zapewnić Ci maksymalną satysfakcję.
Petra LeitmannKolarstwo jest bliskie mojemu sercu od dziecka. Połączyłam swoje hobby z pracą i jako redaktorka oraz copywriterka tworzę artykuły o kolarstwie już od 4 lat. Uwielbiam odkrywać nowe miejsca, a najlepiej wychodzi mi to na dwóch kołach. Preferuję cross-country i gravel. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zamówienia, chętnie pomogę pod adresem info@veloportal.pl . |