Reklamacje i zwrot towaru
Zarządzanie reklamacjami i zwrotami produktów
Jeśli chcesz zgłosić reklamację dotyczącą produktu, oto możliwe sytuacje:
- produkt jest uszkodzony,
- produkt uległ awarii w okresie gwarancyjnym,
- otrzymałeś niewłaściwy produkt.
Postępuj zgodnie z tym przewodnikiem:
1. SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Napisz do nas na adres info@veloportal.pl i jak najdokładniej opisz problem z towarem. Jeśli to możliwe, dołącz również zdjęcia. Przyspieszysz proces, podając również numer swojego zamówienia.
2. ZWRÓĆ TOWAR W PUNKCIE ODBIORU
Jeśli Twój towar wymaga naprawy lub wymiany w ramach gwarancji, został uszkodzony podczas transportu lub otrzymałeś niewłaściwy towar, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia reklamacji wyślemy Ci kod ID, który wystarczy podać obsłudze dowolnego punktu odbioru Packeta i zwrócić zapakowany towar – za darmo.
Nie musisz martwić się o drukowanie etykiety czy wypełnianie formularza nadawczego; wystarczy tylko oddać paczkę i podać ID, które otrzymasz SMS-em lub e-mailem.
3. ZWRÓCIMY CI PIENIĄDZE LUB WYMIENIMY TOWAR
Po rozpatrzeniu Twojej reklamacji, zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych wymienimy towar. Jeśli nie będziemy mieli wymienianego produktu w stanie, zwrócimy Ci pieniądze.
CHCĘ ZWRÓCIĆ TOWAR
Jeśli chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od odebrania towaru, poinformuj nas o tym na adres info@veloportal.pl i dołącz swój IBAN do zwrotu pieniędzy.
Następnie wyślij towar na adres podany w warunkach handlowych. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki przez nas.
![]() |
Martin HudecW profesjonalnym kolarstwie działam jako mechanik od 9 lat. Kiedy nie jestem w serwisie, znajdziesz mnie na górskich szlakach lub w moim ulubionym lokalu na piwie z przyjaciółmi. Moją specjalnością są elektroniczne zestawy DI2. Chętnie pomogę przy Twojej reklamacji pod adresem info@veloportal.pl. |